ladino  

 
Judeo espanyol
Contador:

Inicio >> Kantadores en Ladino >> R >> Ramón Tasat
 

Ramón Tasat
Kantor i kantador
(Buenos Aires, Argetina)


El Kantor Dr. Ramón Tasat nasió en Buenos Aires i se ambezó el ladino, la lingua de los sefaradís, sovre los djenoyos de su nona. Su estil reflekta la rika istoria i el drama de esta eskstraordinaria kultura. Su entrenamiento tuvo lugar en sinko diferentes paízes i él  resivió su doktorado en performansia vokal de la Universidad del Texas en Austin. Su disertasión de doktorado es entitolada "The Cantillations and Religious Poems of the Jews of Tanjer, Morocco" (Los Kantares  i los Poemas Relijiozos de los Djudiós de Tanjer, Marocco). El Kantor Tasat izo el tur de la Evropa kon el Dr. Robert Shaw, famozo en todo el mundo, i partisipó a festivales enternasionales de las dos partes del Atlántiko.
El Dr. Tasat aparesió en numerozas operas, inkluzo "Le Nozze di Figaro", "L'Impresario" i  "La Traviata", i resivió muy buenas krítikas mondiales, i aklamasiones por el públiko. Después ke sintió el konserto de la "Cantata Ebraica" de Ramón Tasat, el Rabino Samuel Weintraub remarkó ke  "Ramón Tasat es una perla. El kanta kon pasión i kon la téknika del "bel canto" verdadero.  Yo fui empresionado
 por la tekstura semejante  de la múzika operístika i la tradisión liturjika djudía".
El tuvo munchas notables aparisiones en los mas prestijiozos teatros del mundo, de la California a la Fransia, de la Finlandia a la Espanya, de Israel a la Italia. Además de munchas aparisiones por radio i televizión, él resivió numerozos premios, inkluzo el primer lugar en la "The Montpellier Cultural Arts Center's Recital Competition".
Las konferensias, los lavoros i los programas del Dr. Tasat espasian entre "The Music of Modern Israel"  i "Echoes of Sepharad" (La Múzika de la moderna Israel i los Ekos de Sefarad) .
Las numerozas gravasiones de Ramón Tasat inkluyen "Fiesta Sefarad", "Trees cry for rain" (Arvolés yoran por luvias), "Teshuvá", "Kantika de Amor i vida", una sería de duetos sefaradís endjuntos a la famoza kantadora Flory Jagoda, i su mas resiente "Yom she kuló shabat", i munchos  livros sovre sujetos muzikales djudiós.
El kantor Dr. Ramón Tasat es el hazán de la "Shirat Hanéfesh", una Kongregasión djudía en Montgomery County, MD. Además es el Prezidente de "Shalshelet","The Foundation for New Jewish Liturgical Music"  la Fondasión por la Mueva Múzika Litúrjika Djudia. 

Matilda Koén-Sarano

                                                                                                                                                                            
 


+ Añadir nuevo comentario
Traducciones enviadas por usted
Loading Cargando ...
+ Enviar Comentarios
+ Enviar contenidos sugeridos

לאדינו         Ladino


Artikolos de Matilda Koen Serano
      
Artikolos de Yehuda Hatsvi
    
Artikolos de Gad Nassi
  
Artikolos de Eliezer Papo
   
Sefaradi Taor

ladino
Fecha y hora
 

La Asosiasion Arkadash | Ladino | לאדינו | judeo espanyol |

אתר זה הוקם ע"י זום ייעוץ ומערכות מידע